donderdag 24 februari 2011

Morgen is het zover!

Hallo! Of beter gezegd ¡Hola!

Eindelijk kan ik een eerste berichtje op mijn blog zetten. Wat gek!
Deze laatste dag in het koude België zal omvliegen! Hele voormiddag al weggeweest, bedankt Mieke voor het goede werk. Vlug pralinekes gaan halen, want ook in Mexico zijn ze zot van onze chocolade. Daarna even naar de kapper en overal vertellen over mijn plannen. Het is eigenlijk raar, want ik heb het gevoel dat ik weer gewoon even op vakantie ga. Alleen dat ik deze keer meer bagage mee ga sleuren haha, net een volksverhuis! Ik zal ongeveer mijn eigen gewicht in bagage meesleuren.

Net als de vorige keren maak ik me zorgen over een aantal dingen: Dat mijn koffers niet te veel wegen (hopelijk gaan ze nu de handbagage niet wegen hihi), dat ze aankomen in Cancun en dat ik geen rood lampje ga hebben want anders mag ik in het bijzijn van iedereen mijn bagage laten controleren. Lijkt me echt niet leuk, ik zou zeggen 1 keer in een mensenleven is voldoende haha!
Aan de douane in Mexico ga ik deze keer in het Spaans uitgelegd moeten krijgen dat ik na 4 maanden terugkeer en dit zonder ticket in handen! (Ticket kan pas 2 weken op voorhand afgeprint worden) Ik ben benieuwd of me dat gaat lukken!

Verder zit het goed, ik heb al heel wat fijne reacties gehad en leuke afscheidsberichtjes. Ik zou graag iedereen willen bedanken hiervoor, dat zal ginder ook een steun voor me zijn. Ik hoop dat ik ons land goed mag vertegenwoordigen haha!

Sowieso weet ik dat ik niet alleen ben, ik krijg deze kans van de Allerhoogste. U bent mijn kracht en U geeft me de durf om door te zetten. Dit liedje kwam ik laatst 'toevallig' tegen.
http://www.youtube.com/watch?v=iXQBqQejnIA
Ik hoop Zijn plannen voor mijn toekomst te mogen ontdekken.

Voor mijn laatste avondje hier ga ik mijn valiezen dubbelchecken en waarschijnlijk nog een aantal keer wegen :)! Ik ga een beslissing moeten nemen of ik ga wakker blijven of niet. Ik moet namelijk deze nacht om 3 uur inchecken en om 6 uur vertrekt mijn vlucht richting Cancun. Verder ga ik afscheid nemen van mijn familie en laatste afspraken maken met mijn vrienden in Mexico.

De volgende keer lees je iets van me vanuit het verre MEEEEXIIIICOOOOOOOOOOOO, land van al mijn dromen ...

¡Hasta la próxima!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten